fredag 16 november 2007

Influensatider.


Hemma från jobbet idag. Jag var tvungen. Något brottade ner mig varje gång jag försökte ta mig upp ur sängen i morse.
Har tillbringat oförskämt många timmar med att inte göra någonting. Det kanske är det man ska göra när man är hemma för att man känner sig för dålig för att utföra sitt arbete? Hm. Well, jag gör mitt bästa. Det är fredag och jag hade sett fram emot att umgås! Ni vet, dricka och äta gott, skvallra och mysa. Istället sitter jag här och längtar. Efter både det ena och det andra. En kille på jobbet sa att enligt reglerna får man dricka en flaska per dag när man är sjuk. Skönt att veta, jag tror nämligen att det står en bag-in-box i köket ...man kanske kan låtsas att det är en flaska, i brist på andra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar