tisdag 28 april 2009

Själv och glad!


Eftermiddag en helt vanlig dag. Tog vespan till Ica Maxi och handlade en bautastor papperspåse med mat som jag sedan balanserade hem mellan knäna alldeles olagligt och med överhängande risk för att ramla. Fett och protein i långa banor, allt för den stundande badsäsongen. När jag oroade mig för att promenera omkring i bikini med E i Grekland sa bästis F så där rakt på sak som bara hon kan "..det är ju lite sent att börja träna nu, du kanske kan gå och sola några gånger?". Hemma igen langade jag in en tvätt i tvättstugan, gick till den lokala floristen och spanade på potentiella balkongblommor. Vad är nu nästa projekt, träna eller åka och lämna kameran på service? Jag tror jag vet svaret. I kväll blir det picknick med bästis F på Huvudstafältet där vi ska titta på våra vänners korpfotbollspremiär, "Ingen Seger Utan Neger" heter laget...

kulört 40°

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar