torsdag 17 februari 2011

Katrins blogg ...gäsp.


Herren och hans son Kristus! Jag blir helt matt när jag 1) Katrin Zytomierskas blogg 2) läser kommentarerna alla läsare bemödar sig att skriva. Jag anser att varje människa på hela klotet har rätt till sin alldeles egna åsikt och alla runt omkring har rätt att tycka vad de vill om den, men, det är en grej jag inte fattar och det är hur folk orkar fortsätta läsa sånt de inte gillar och till och med engagera sig så till den milda grad att de författar ett inlägg för att klaga eller kasta en massa skit på bloggaren. Puh, det är skönt att var en bloggare i långtbortistan utan hetsiga läsare som gärna vill påpeka hur fel jag är eller gör. Kommentarer välkomnas, men inte skriver man väl anonymt sånt man av artighetsskäl skulle undvika att säga face to face?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar