måndag 21 februari 2011

fika och överkast på samma dag!



Jag gjorde så mycket jag hann, så fort jag förmådde och så gott jag kunde. Sedan gick jag hem.
Träffade fina L och gick till kondis Vetekatten för en åh så förbjuden semla. Det var härligt att ses!
På vägen mot Sumpan tog jag en runda på Åhléns city. Jag har spanat på överkast till min vår säng ett tag, men inte hittat eller haft råd med något. Jag visste att det fanns ett fantastiskt vackert på textilavdelningen där på Drottninggatan, men anade inte att det var ett helt annat, ännu vackrare som låg där och väntade på mig.
Jag såg det och slog till mumsfilibums.
Det är min typ av shopping.
Här och nu, spontant och utan ånger.
Det ligger på sängen nu. Fint som bara den.
I morgon lägger jag upp en bild. När solen lyser in genom fönstret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar