tisdag 20 oktober 2009

mellow morning



Idag är en speciell dag.
Jag har börjat äta medicin.
Det känns oerhört läskigt och ganska spännande samtidigt.
Mamma säger att "det är viktigt att folk börjar prata om sånt här". Då tänker jag att det är ok att jag säger att jag ska äta de här pillren.
De ska hjälpa mig.
Det har inte börjat så trevligt, magen är i akut uppror och jag känner mig yr. Men, sen, om ett tag, tror doktor Sandén att min ångest kommer att lätta.
Piller är bara ett av flera sätt jag har bullat upp med inför hösten.
Inga piller utan prat, mat och motion.
2010 ska bli ett annorlunda år, på ett nytt sätt.

1 kommentar:

  1. Nu har både du och jag satt vårat hopp till dom mytomspunna lyckopillren. Den största biverkningen jag får ut av mina piller är en trötthet som ibland kommer över mig. Jag kan vara totalt däckad i en hel dag.

    Jag hoppas att dina magbesvär blir bättre och att tabletterna ska göra dig gott.

    En stor kram från mig!
    Jonathan

    SvaraRadera