fredag 19 mars 2010

f som i fredag


Som jag längtade efter denna fredag. Hela veckan har jag sett fram emot att vara ledig i helgen och vad händer då? Jag blir sjuk! Jag vill så gärna städa, diska, damma och handla hem tulpaner, men istället ligger jag här och inte får så mycket mer gjort än att kasta snorpapper på golvet.

När jag kom till jobbet idag kände jag en enorm stolthet. Plötsligt såg jag hur fint det var. Om man jämför med hur det såg ut när jag började så har det hänt så otroligt mycket. Det är bara dagar tills högsäsongen drar igång, det ska bli roligt på riktigt den här gången, vi har alla förutsättningar att lyckas i år. Och jäklar i min lilla låda vad jag ska kämpa. Belöningen blir att vara ledig hela juni. Jag och E ska åka till Asien igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar