söndag 12 juli 2009

härifrån och framåt


Ok, jag är tillbaka. 
Bloggsemestern är över.

De senaste dagarna har jag kommit fram till att jag länge gått och väntat på att bli vuxen, att jag trott att jag en dag skulle vakna upp och känna att jag är redo att ta steget. Steget mot så som jag vill att mitt liv ska vara. Mitt liv är på många sätt så som jag vill att det ska vara, men det fortfarande några bitar som inte vill falla på plats. Därför är det dags nu. Livet är alldeles för kort för att inte levas fullt ut. Därför sätter jag här och nu ner en pinne i marken och skriver "start" på flaggan. Målet ligger någonstans i slutet av nästa år. Vad det är vill jag hålla för mig själv ett tag till. Utmaningen består i att göra allt jag vill trots social fobi och panikångest. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar