lördag 2 maj 2009

Insane in the brain.

Årets första besök på Gröna Lund avklarat. 
Härligt. 
Sju vuxna som roade sig en hel kväll utan alkohol eller andra centralstimulerande medel, det är liksom old school glädje. Jag hade sedan innan flaggat för att Uppskjutet och Fritt Fall inte var aktuellt för min del. Sist jag testade fick jag panikångest. På riktigt. Trots att jag åkt flera gånger tidigare. Men, jag är inte den som är den... istället roade jag mig med att åka "Insane". Det var en upplevelse utöver det vanliga. Jesus. Jag hetsåt en påse godis i kön och var väldigt nära att trots ivriga påhejningar banga när det var min tur att hoppa upp i stolen. När jag kom ner på backen igen såg jag att det var flera missade samtal på min mobil. Det var Carlos som ringt för att berätta att åkturen innan min hade drabbats av ett litet missöde. 
En av vagnarna hade stannat uppochner. 
Längst upp. 
My god. 
Hade jag vetat det hade det varit mycket enkelt att kliva ur kön.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar