fredag 10 juni 2011

Bryan Adams på Gröna Lund!


Jobbade alldeles för sent igår, var nog inte hemma förrän framåt ett-tiden och sen upp tidigt imorse, tillbaka på jobbet till sju. Allt för att hinna med, hinna klart och göra det så bra det bara går. Vd:n gick förbi min avdelning på eftermiddagen idag "du, jag tror inte att jag sagt det, men din avdelning ser riktigt bra ut nu, mycket bra jobbat", det är galet hur motiverande det är att höra hans beröm. Trött och utarbetad såg jag fram emot att gå hem och slänga mig i sängen framför en dvd och sova tidigt. "Bryan Adams spelar på Gröna Lund ikväll" sa en kollega. "Ska vio gå" sa jag. Och det gjorde vi. Vilken kväll! Strålande sol, tusentals människor som sjöng sig hesa i den mjuka sommarsolnedgången och Bryan, Bryan, Bryan, han är ju smått fantastisk.
Vi toppade kvällen och konserten med att dricka en öl på Kryddhyllan innan och åka bergochdalbana en gång efter. Här är jag nu, hemma, glad och tröttare än tröttast. Finaste E är i Berlin och laddar inför morgondagens spelning i tysk frukost-tv. Det ska bli spännande att se det klippet...

Ha en fin kväll, du som kanske läser detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar