torsdag 1 mars 2007

01 mars 2007


Torsdag. Veckorna flyger fram. Snart är det sommar och jag kommer ännu en sommar att förlora mig i ångest över att jag inte kan känna mig bekväm i en lagom tajt t-shirt och slitna jeans ihop med mina 0.078 ton... istället har jag lösa, fula t-shirtar från HM med linne under som korvar sig och så ser det superlöjligt påklätt ut.

Jag önskar att jag hade lite bättre karaktär. När det gäller vissa saker, typ klistra in kort i album eller möblera om hemma, har jag ett oändligt tålamod men när det kommer till syslöjd och viktminskning är min stubin orättvist kort.

Idag har jag varit på långpromenad på Gärdet med Linus. Det var så snöigt och vitt att jag fick ont i ögonen. Det var väldigt skönt att komma ut och få en skön stund med Linus. Han gillade också Gärdet. Särskilt gillade han att jaga de stackars fåglar som emellanåt landade i närheten av honom. Vi gick ända till Djurgårdsbrunnskanalen och tog sedan buss 69 till T-centralen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar