onsdag 19 oktober 2011

Ok, here we go!


Oktober. Oj, vad jag skulle kunna analysera kring denna månad.

Svajjande självkänsla.

Enormt mycket jobb.

En veckas pepp och motivation på företagets egna camp djupt inne i de norska skogarna.

Inventering = jobba natt.

Mamma med familj har hälsat på.

Härliga middag hos vänner på Söder. Sköna fikastunder på bibblan i Sumpan.

Finaste E har beslutat sig för att åka till Afghanistan med fältartisterna. Jag är också obegränsat stolt över hans gitarrinsats i Världens Barn-galan.

Lång, skön gråt-stund när jag såg "En Dag" på bio.

Jag har levt utan iPhone i drygt två veckor, pga. reparation. Och helt ärligt, tillvaron är mycket trevligare med än utan. På min lånetelefon kan man inte ens bifoga ett hjärta när man sms:ar.

Nästa vecka är jag utlånad till ett varuhus Norge för att hjälpa till inför nypremiär.

Vi har haft disk på diskbänken alldeles för länge. Nu är den äntligen borta.

Jag cyklar till jobbet och det har blivit väldigt kallt på morgnarna.

Jag har anmält mig till viktväktarna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar